~dah_bace_tu_kene_komen_jangan_x_komen_pulak_ya?~

Friday 28 February 2014

~Jawatan~

!Jawatan banyak la wei!

assalamualaikum..dah lame x post kn? rasenye hampir dua bulan dah...tapi x pe..ari niy, aku nk cite tentang jawatan aku kat sekolah....hmmm...nk
kira tu memang boleh kira, tapi tugasan die yg x leh kira tuh...(paham x?)
1.Ahli koperasi
wa....ni punye cite panjang....xpe 2x...cmni,mule-mule koperasi tu pompuan je yang jaga, pastu cikgu macam nk buat lelaki pulak, tapi die pilih terus kawan aku, Ummar ngan Danial Iskandar... korang tau kn? sape diorang..pastu masuk 2014, ummar tu x tahan dah...rimas la katakan,Danial lak dah berhenti...sedyh wei..last 2 cikgu pilih aku...dah berape lame tu cikgu buat 'interview' la katakan~pastu tambah bob, firdaous, ngan adli.

2.Pengawas Pusat Sumber(PPS)
sebenanye sekolah kitorang baru lagi,...so kitorang tengah tunggu buku2 tu siap dikemas je...hehehe..

3.Ketua Keceriaan Kelas
sori ...x de gamba..(memang pon)tapi keje ni agak mencabar gak bagi aku...tapi senang..cume arah-arah orang je nk buat ape...jahat x?

4.AJK English Club
yeah....ni jawatan yang aku suke gak..entahlah,sebab ade orang yang special dalam club tu gak,cer teke?

5.AJK Platun(Pengakap)
ni pon x pasti best ke x,...sebab belom buat lagi.

ok,tu je ko nk ckp,5 jawatan 1 orang..so, jangan jeles eh?
x de la...gurau je

~~korang ade, xde kan?~~

No comments:

Post a Comment