~dah_bace_tu_kene_komen_jangan_x_komen_pulak_ya?~

Sunday 22 December 2013

~ma_best_frenz_2~

~truly_friends_till_jannah~


seperti yang dijanjikan,saye akan tunaikan hajat Ariff Sazali,(cube cari die dekat komen setiap blog)ni semue kawan aku time tahfiz aku dulu,banyak gile kenangan aku kat situ....nk tau bace blog ~MTQI:siri yang pertama~ dan sambungannye ok?...yang pertama....
 
1.Imanuddin b.Khidam Shah

die ni xlah rapat sangat ngan aku,...tapi selalu rapat time kerje berkumpulan,and mase tido...hohohoho kalau x de die mamang bosan la,sebab die ni hyper active gak,ceria(la sangat)...hafalan die kuat,(x macam aku),peramah ngan budak kecik,...die ni same kelas tasmi' ngan die.


2.Si Einstien Ariff Sazali

tau x nape aku 'gelar'die si einstien? sebab otak die memang genius giler..lagi2 sains kadang kadang aku pon jeles gak ngan die nih...xdela... sebab die dapat 4A 1B je macam aku,otak macam komputer dah aku tengok...die ni rapat ngan aku...x macam orang atas nih..

~may Allah places our ukhwah at jannatulfirdaus~

~~~~Aaaaaaamiiiiiinnn~~~~
(dua orang je..x banyak)

1 comment: