~dah_bace_tu_kene_komen_jangan_x_komen_pulak_ya?~

Saturday 7 December 2013

~kem_4_Dis~

 <!Kem Oh Kem!>

(gamba selepas buat keychain...haha)
haaaaaaaahhh.....best giler,...nk tau nape? sebab mase 4 Dis hari tu, mak aku bawak aku ngan akak aku , http://hip-hiphooraay.blogspot.com/ (blog die) kat satu kem tu ...fikirkan macam boring la gak, sebab kat sana cuma kenal kenal sayur, ceramah sikit, berlakon..tapi yang buat aku best giler....buat kraf tangan!....puas giler aku buat keychain tu (dalam gamba tu) sampai sana, mule mule bosan sikit, tapi lame lame dah banyak kawan tuh (sebenarnye 5 orang je) best gak la kan dari xde kawan kn? pastu yang buat kem tu berbaloi adalah ..walaupon 10 hinggit je, makanan macam hotel 5 bintang,(biase je), ade buat sushi,buat kraftangan..memang bestla.
nak je masok lagi sekali....*hopefully* haaarggh...(merapu)

antara bahan bahan nye....hahaha aku nye warne hijau ala-ala pig dalam angrybird tu...kenal kan? lagi satu tu penande buku 'M' ..kakak aku punye..semuenye kem tu sediakan ..berbaloi kan?
~~~~!Hasil kerja kami!~~~~
(sushi masterchef la katakan~)
~~gembira walau sibuk~~
alhamdulillah..
''usaha membuahkan hasil''
!!thank you mak!!


No comments:

Post a Comment