~dah_bace_tu_kene_komen_jangan_x_komen_pulak_ya?~

Saturday 7 December 2013

~MTQI : siri yang pertama~

=~~MTQI:tahfizku~~=
Part 1: sekolah tahfiz baru~~
hmmm...kawan baik yang sebenarnye..mungkin kat tahfiz lame aku, tapi sebelom tu aku kene kenalkan biografi tahfiz aku nih...
          Nama Tahfiz: Maahad Tahfiz Al-Quran Al-Islah (MTQI)
                      Tempat: Seksyen 7 Shah Alam
                      Surau/Masjid: Surau Al-Islah
                        Tahun dibuka: tahun 1999

                 Surau Al-Islah, Seksyen 7 Shah Alam

logo tafizku.....(sori..gamba kabor...)

ok...jom cite, first first bukan aku yang nak masok, tapi mak ngan ayah aku yang suruh,...aku pon maok je la kn? sebab mase hujung tahon kat seklah lame aku SRAI 7,kawan aku kate aku kene jadi pengawas....(memang ye pon), so, fikirkan leceh la kn? sebab kene pakai lengkap la, kene sediakan buu nota la,kene jage kelas la,aaarghh...so aku fikir,baik lagi aku masok tahfiz ...

~bermula la adegan 1~

mase datang tu suasana die macam biase je,macam best je, macam xde pape je,macam merapu je ni...lepas dah daftar tu,kitorng semue tengok tayangan, ucapan dan lain-lain lagi....(<--skema lak)
~~menunggu ketibaan para-para ustaz~~


~~yaaaaay dah sampai~~


~~ucapan dari..Dr.Hj.Azmi~~


~~ucapan dari..Dr.Hj.Abdul Ghani~~


~~persembahan dari para-para senior~~


~~ucapan dari Ustaz Jalaluddin~~
(U.Jalal Sempoi)


~~ucapan dari Mudir,Ustaz Yunoos~~


~~makan~~

pastu pergi asrama...(15 tapak dari surau),kemas kemas kemas,bersurai,salam,cium ibu ayah,baring atas katil, fikir tentang mak ayah,lapar,makan,.....

~~To Be Countinued~~

No comments:

Post a Comment